Us podem assegurar que dijous no ens vàrem avorrir gens: fins i tot vàrem practicar el tir amb arc. Robin Hood va deixar empremta. Va ser divertidíssim: els grans també ho vàrem voler provar.
I ara sí que s'han acabat les fotos del tir amb arc!
EL XALIÓ 2011
dimecres, 11 de maig del 2011
CONSTRUINT DÒLMENS
Dijous va ser un dia intens de debò: també vàrem construir un dòlmen. El treball en equip va ser la clau per a aconseguir un resultat espectacular: els nostres propis dòlmens. Ah, no patiu, que les pedres no eren pedres de debò: estem forts, però no tant!
dimarts, 10 de maig del 2011
ARA ENS HEM DE PINTAR???
Doncs sí, a una de les proves, dijous ens varen demanar que ens pintéssim les cares. I nosaltres, que som molt obedients, som-hi, tots pintats i totes pintades. Quin goig que fèiem!
AL CIRCUIT D'AVENTURA
Dijous també vàrem entrar a un circuit d'aventura, per demostrar que les nostres habilitats. Mireu com en som, d'àgils!
PINTURES RUPESTRES
Dijous ens vàrem dedicar a fer d'arqueòlegs, i una de les coses que vàrem fer va ser posar-nos a la pell dels pobles prehistòrics i vàrem fer pintura rupestre. Mireu:
dilluns, 9 de maig del 2011
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


























