dimarts, 10 de maig del 2011

I A L'HORA DE DINAR, EL DIMECRES...

A l'hora de dinar de dimecres, el que va acabar abans, ens va fer de reporter gràfic. Mireu, mireu:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada