EL XALIÓ 2011
dimarts, 10 de maig del 2011
I A L'HORA DE DINAR, EL DIMECRES...
A l'hora de dinar de dimecres, el que va acabar abans, ens va fer de reporter gràfic. Mireu, mireu:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada