EL XALIÓ 2011
dilluns, 9 de maig del 2011
EL CROSCAT
El dimecres a la tarda, vàrem visitar el volcà Croscat.
Impressionant, de debò!
1 comentari:
Maika
9 de maig del 2011, a les 14:21
Les fotos del Croscat son xulissssssimes !!!
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Les fotos del Croscat son xulissssssimes !!!
ResponElimina