Dijous va ser un dia intens de debò: també vàrem construir un dòlmen. El treball en equip va ser la clau per a aconseguir un resultat espectacular: els nostres propis dòlmens. Ah, no patiu, que les pedres no eren pedres de debò: estem forts, però no tant!



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada