dimecres, 11 de maig del 2011

CONSTRUINT DÒLMENS

Dijous va ser un dia intens de debò: també vàrem construir un dòlmen. El treball en equip va ser la clau per a aconseguir un resultat espectacular: els nostres propis dòlmens. Ah, no patiu, que les pedres no eren pedres de debò: estem forts, però no tant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada