dilluns, 9 de maig del 2011

JA SABEM QUE FEM TARD...

Famílies: ja sabem que fem tard, però durant les colònies ens va ser impossible escriure-us res. El Jesús us va anar fent cinc cèntims amb la informació que li passàvem via telefònica: ara en podreu veure les proves gràfiques.
Ara, les vostres fills i filles podran posar-li veu a les imatges: gaudiu-ne plegats!

Això és el viatge d'anada:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada