EL XALIÓ 2011
dimarts, 10 de maig del 2011
AL CIRCUIT D'AVENTURA
Dijous també vàrem entrar a un circuit d'aventura, per demostrar que les nostres habilitats. Mireu com en som, d'àgils!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada