dimarts, 10 de maig del 2011

AL CIRCUIT D'AVENTURA

Dijous també vàrem entrar a un circuit d'aventura, per demostrar que les nostres habilitats. Mireu com en som, d'àgils!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada