dimarts, 10 de maig del 2011

PINTURES RUPESTRES

Dijous ens vàrem dedicar a fer d'arqueòlegs, i una de les coses que vàrem fer va ser posar-nos a la pell dels pobles prehistòrics i vàrem fer pintura rupestre. Mireu:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada