Us podem assegurar que dijous no ens vàrem avorrir gens: fins i tot vàrem practicar el tir amb arc. Robin Hood va deixar empremta. Va ser divertidíssim: els grans també ho vàrem voler provar.
I ara sí que s'han acabat les fotos del tir amb arc!
dimecres, 11 de maig del 2011
CONSTRUINT DÒLMENS
Dijous va ser un dia intens de debò: també vàrem construir un dòlmen. El treball en equip va ser la clau per a aconseguir un resultat espectacular: els nostres propis dòlmens. Ah, no patiu, que les pedres no eren pedres de debò: estem forts, però no tant!
dimarts, 10 de maig del 2011
ARA ENS HEM DE PINTAR???
Doncs sí, a una de les proves, dijous ens varen demanar que ens pintéssim les cares. I nosaltres, que som molt obedients, som-hi, tots pintats i totes pintades. Quin goig que fèiem!
AL CIRCUIT D'AVENTURA
Dijous també vàrem entrar a un circuit d'aventura, per demostrar que les nostres habilitats. Mireu com en som, d'àgils!
PINTURES RUPESTRES
Dijous ens vàrem dedicar a fer d'arqueòlegs, i una de les coses que vàrem fer va ser posar-nos a la pell dels pobles prehistòrics i vàrem fer pintura rupestre. Mireu:
dilluns, 9 de maig del 2011
JA SABEM QUE FEM TARD...
Famílies: ja sabem que fem tard, però durant les colònies ens va ser impossible escriure-us res. El Jesús us va anar fent cinc cèntims amb la informació que li passàvem via telefònica: ara en podreu veure les proves gràfiques.
Ara, les vostres fills i filles podran posar-li veu a les imatges: gaudiu-ne plegats!
Això és el viatge d'anada:
Ara, les vostres fills i filles podran posar-li veu a les imatges: gaudiu-ne plegats!
Això és el viatge d'anada:
dijous, 5 de maig del 2011
Bon dia famílies,
Ahir va ser un dia ple d'activitats per als vostres fills i filles: tir a l'arc, tirolina, construccions de dòlmens.....Va fer un dia assolellat i amb un temps bonissim....
Avui ja estan tots desperts, fent les motxilles i preparant-se per poder gaudir de l'últim dia.
Aquest cap de setmana tindreu ja les primeres fotografies d'aquesta activitat.
Fins aviat !
Ahir va ser un dia ple d'activitats per als vostres fills i filles: tir a l'arc, tirolina, construccions de dòlmens.....Va fer un dia assolellat i amb un temps bonissim....
Avui ja estan tots desperts, fent les motxilles i preparant-se per poder gaudir de l'últim dia.
Aquest cap de setmana tindreu ja les primeres fotografies d'aquesta activitat.
Fins aviat !
Hola Famílies,
Tenim notícies de la casa: han passat una nit genial i fa un dia meravellós.
Ahir van fer una excursió pels volcans molt interessant on han aprés moltes coses.
Quan tinguem més novetats les anirem col·locant aqui.
Fins aviat
Tenim notícies de la casa: han passat una nit genial i fa un dia meravellós.
Ahir van fer una excursió pels volcans molt interessant on han aprés moltes coses.
Quan tinguem més novetats les anirem col·locant aqui.
Fins aviat
dimecres, 4 de maig del 2011
Ja han arribat a la casa!
Bona tarda a tothom,
Hem rebut notícies de la casa de colònies. Tots estan molt bé. Ara estan gaudint de la casa i coneixent els seus voltants.
Seguirem en contacte!
Hem rebut notícies de la casa de colònies. Tots estan molt bé. Ara estan gaudint de la casa i coneixent els seus voltants.
Seguirem en contacte!
dimarts, 3 de maig del 2011
MARXEM!!!
Hola a tots i totes!
Amb molta il·lusió i energia, marxem cap a Can Xalió. Abans d'arribar-hi, farem una paradeta per veure el volcà Croscat i la fageda d'en Jordà. Ja us anirem explicant.
Petons a dojo!
Amb molta il·lusió i energia, marxem cap a Can Xalió. Abans d'arribar-hi, farem una paradeta per veure el volcà Croscat i la fageda d'en Jordà. Ja us anirem explicant.
Petons a dojo!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
































