dimecres, 11 de maig del 2011

TIR AMB ARC

Us podem assegurar que dijous no ens vàrem avorrir gens: fins i tot vàrem practicar el tir amb arc. Robin Hood va deixar empremta. Va ser divertidíssim: els grans també ho vàrem voler provar.





I ara sí que s'han acabat les fotos del tir amb arc!

CONSTRUINT DÒLMENS

Dijous va ser un dia intens de debò: també vàrem construir un dòlmen. El treball en equip va ser la clau per a aconseguir un resultat espectacular: els nostres propis dòlmens. Ah, no patiu, que les pedres no eren pedres de debò: estem forts, però no tant!

dimarts, 10 de maig del 2011

ARA ENS HEM DE PINTAR???

Doncs sí, a una de les proves, dijous ens varen demanar que ens pintéssim les cares. I nosaltres, que som molt obedients, som-hi, tots pintats i totes pintades. Quin goig que fèiem!

AL CIRCUIT D'AVENTURA

Dijous també vàrem entrar a un circuit d'aventura, per demostrar que les nostres habilitats. Mireu com en som, d'àgils!

PINTURES RUPESTRES

Dijous ens vàrem dedicar a fer d'arqueòlegs, i una de les coses que vàrem fer va ser posar-nos a la pell dels pobles prehistòrics i vàrem fer pintura rupestre. Mireu:

I A L'HORA DE DINAR, EL DIMECRES...

A l'hora de dinar de dimecres, el que va acabar abans, ens va fer de reporter gràfic. Mireu, mireu:

dilluns, 9 de maig del 2011

LA FAGEDA D'EN JORDÀ

I dimecres al matí, en baixar de l'autocar... a la Fageda d'en Jordà!!!

EL CROSCAT

El dimecres a la tarda, vàrem visitar el volcà Croscat.
Impressionant, de debò!

JA SABEM QUE FEM TARD...

Famílies: ja sabem que fem tard, però durant les colònies ens va ser impossible escriure-us res. El Jesús us va anar fent cinc cèntims amb la informació que li passàvem via telefònica: ara en podreu veure les proves gràfiques.
Ara, les vostres fills i filles podran posar-li veu a les imatges: gaudiu-ne plegats!

Això és el viatge d'anada:

dijous, 5 de maig del 2011

Bon dia famílies,

Ahir va ser un dia ple d'activitats per als vostres fills i filles: tir a l'arc, tirolina, construccions de dòlmens.....Va fer un dia assolellat i amb un temps bonissim....
Avui ja estan tots desperts, fent les motxilles i preparant-se per poder gaudir de l'últim dia.

Aquest cap de setmana tindreu ja les primeres fotografies d'aquesta activitat.

Fins aviat !
Hola Famílies,

Tenim notícies de la casa: han passat una nit genial i fa un dia meravellós.
Ahir van fer una excursió pels volcans molt interessant on han aprés moltes coses.
Quan tinguem més novetats les anirem col·locant aqui.

Fins aviat

dimecres, 4 de maig del 2011

Ja han arribat a la casa!

Bona tarda a tothom,

Hem rebut notícies de la casa de colònies. Tots estan molt bé. Ara estan gaudint de la casa i coneixent els seus voltants.

Seguirem en contacte!

dimarts, 3 de maig del 2011

MARXEM!!!

Hola a tots i totes!
Amb molta il·lusió i energia, marxem cap a Can Xalió. Abans d'arribar-hi, farem una paradeta per veure el volcà Croscat i la fageda d'en Jordà. Ja us anirem explicant.
Petons a dojo!