dijous, 5 de maig del 2011

Bon dia famílies,

Ahir va ser un dia ple d'activitats per als vostres fills i filles: tir a l'arc, tirolina, construccions de dòlmens.....Va fer un dia assolellat i amb un temps bonissim....
Avui ja estan tots desperts, fent les motxilles i preparant-se per poder gaudir de l'últim dia.

Aquest cap de setmana tindreu ja les primeres fotografies d'aquesta activitat.

Fins aviat !

1 comentari:

  1. Bon diaaaa!! Me alegro muchisimo de que os lo hayais pasado tan bien haciendo todas esas actividades,me hubiera gustado haberos mirado por un agujerito. Uffff,por fin esta tarde nos vemos!, se os ha hechado mucho de menos.
    Dar las gracias a profes y monitores por vuestra paciencia.
    Un besuki para mi Esther. TQ.

    ResponElimina