dimecres, 11 de maig del 2011

TIR AMB ARC

Us podem assegurar que dijous no ens vàrem avorrir gens: fins i tot vàrem practicar el tir amb arc. Robin Hood va deixar empremta. Va ser divertidíssim: els grans també ho vàrem voler provar.





I ara sí que s'han acabat les fotos del tir amb arc!

1 comentari:

  1. Totes les fotos són molt maques, s'hi veuen força bé les diferents activitas, però trobo a faltar fotos dels científics!!!

    Cris

    ResponElimina