Us podem assegurar que dijous no ens vàrem avorrir gens: fins i tot vàrem practicar el tir amb arc. Robin Hood va deixar empremta. Va ser divertidíssim: els grans també ho vàrem voler provar.
I ara sí que s'han acabat les fotos del tir amb arc!









Totes les fotos són molt maques, s'hi veuen força bé les diferents activitas, però trobo a faltar fotos dels científics!!!
ResponEliminaCris