Les acabem de veure totes; molt xules. El Víctor s'ho va passar molt bé i em consta que els demés també. Gràcies per penjar les fotos!!!
De res, Mama Víctor!!!: ens sap greu que aquest cop les fotos hagin arribat amb retard. Esperem que us hagi agradat veure-les, de tota manera.
Les acabem de veure totes; molt xules. El Víctor s'ho va passar molt bé i em consta que els demés també. Gràcies per penjar les fotos!!!
ResponEliminaDe res, Mama Víctor!!!: ens sap greu que aquest cop les fotos hagin arribat amb retard. Esperem que us hagi agradat veure-les, de tota manera.
ResponElimina