dimarts, 10 de maig del 2011

ARA ENS HEM DE PINTAR???

Doncs sí, a una de les proves, dijous ens varen demanar que ens pintéssim les cares. I nosaltres, que som molt obedients, som-hi, tots pintats i totes pintades. Quin goig que fèiem!

2 comentaris:

  1. Les acabem de veure totes; molt xules. El Víctor s'ho va passar molt bé i em consta que els demés també. Gràcies per penjar les fotos!!!

    ResponElimina
  2. De res, Mama Víctor!!!: ens sap greu que aquest cop les fotos hagin arribat amb retard. Esperem que us hagi agradat veure-les, de tota manera.

    ResponElimina