dimecres, 4 de maig del 2011

Ja han arribat a la casa!

Bona tarda a tothom,

Hem rebut notícies de la casa de colònies. Tots estan molt bé. Ara estan gaudint de la casa i coneixent els seus voltants.

Seguirem en contacte!

9 comentaris:

  1. Nosaltres hem anat a veure l'exposició de fotos delpare d'en Marc Parra....un altre dia hi anirem amb ell. Digueu-li que us en parli. Miraré de portar-la a l'escola, però n'haig de parlar amb la direcció de l'escola i la d'ASTER ...veiam què us explica en Marc!.

    Petonets. Cris i Lluís.

    ResponElimina
  2. Molts petons per tots i totes. Que ho paseu molt bé i sobretot que no plogui!!!!

    ResponElimina
  3. Raul, un beso y un abrazo de tu padre.
    Que sueñes con los angelitos.

    ResponElimina
  4. Safaa soy la mama espero quete lo passes muy bien.Te echo de menos ,y Maria muchos bessos.Safaa dice la mama que le da rabia que taias dejado la chaqueta en casa .Buenas noches mi niña !!=) espero que no aiga friooo.. <3 tk

    ResponElimina
  5. El meteo diu que no plourà aquests dies, però a la Garrotxa plou per la tarda/nit. Que tingueu sort i passeu-lo molt i molt bé !!! Petonets a tots i en especial a "mi loco bajito".

    ResponElimina
  6. Bé, amb ganes ja de veure alguna foto...!!!

    ResponElimina
  7. HOLA A TODOS!!!! en especial a esther, soy su mama, espero que lo esteis pasando super bien y que os siga haciendo buenos dias para poder disfrutar de esos paisajes.
    Muchos besos y abrazos a todos y en especial a mi niña (hacerselo llegar de mi parte), ahí va
    MMMUUUUUAAAAAAAAACCCCCCCCC

    ResponElimina
  8. Bon dia a tothom!!
    Una abraçada mooolt forta per tots els nens i nenes, mestres i monitors i evidentment una abraçada especial para la Sara. Ah! y para el Iván y la María de parte de su madre que aún no ha parado de llorar y no tiene ni fuerzas para escribir .....

    ResponElimina
  9. UNA ABRAÇADA A TOTHOM I més especial a ningú!! (per no crear diferències, més val donar els petonets demà i de veritat.) Moltíssimes gràcies pel bloc. Segur que us ho esteu passant pipa, ja tenim ganes de fotos, per veure-us en acció... PETONETS

    ResponElimina