Hola a tots i totes!
Amb molta il·lusió i energia, marxem cap a Can Xalió. Abans d'arribar-hi, farem una paradeta per veure el volcà Croscat i la fageda d'en Jordà. Ja us anirem explicant.
Petons a dojo!
Espero que a la Fageda us hagin convidat a uns iogurts i que alguna vaca s'hagi pixat. Sempre és divertit quan es pixa un vaca i hi ha canalla pel mig !!! Petonets a tots i que ho passeu molt bé, ho merexeu !!!
Desitjo que el viatge hagi anat bé (sense gaires marejos, etc...).
ResponEliminaEsperem les vostres notícies!
Cristina Lanau
Espero que a la Fageda us hagin convidat a uns iogurts i que alguna vaca s'hagi pixat. Sempre és divertit quan es pixa un vaca i hi ha canalla pel mig !!! Petonets a tots i que ho passeu molt bé, ho merexeu !!!
ResponElimina